ولایت‌پذیری و شهادت‏‌طلبى از شاخصه‏‌هاى برجسته سپاه است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 151
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:
ولایت‌پذیری و شهادت‏‌طلبى از شاخصه‏‌هاى برجسته سپاه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تبلور ارزش‏ها و معیارهاى دینى، مردمی‌بودن، ولایى‏‌بودن و شهادت‏‌طلبى از ویژگى و شاخصه‏‌هاى برجسته سپاه است.

خبرگزاری فارس: ولایت‌پذیری و شهادت‏‌طلبى از شاخصه‏‌هاى برجسته سپاه است

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، در مورد نقش و جایگاه سپاه پاسداران در انقلاب اسلامی با تبریک حلول ماه شعبان اظهار داشت: سپاه پاسداران، حقا و انصافا از بزرگترین دستاوردهای انقلاب و مستحکم‌ترین سنگر دفاع از آرمان‌های الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی و از مهم‌ترین عوامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در طول بیش از سه دهه گذشته بوده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سپاه پاسداران با وجود هجمه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با داشتن بصیرت و معرفت، توانسته پرچم‌دار دفاع از انقلاب و نظام اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه سپاه با خدمت در عرصه‌های نظامی و امنیتی، عمرانی و سازندگی، فناورى‏‌هاى علمى و دفاعى، تحقق بسیج و ارتش 20 میلیونى، عرصه‏‌هاى فرهنگى و سیاسى، منشا اثر و خدمات بزرگی برای انقلاب بوده و نقش بی‌بدیلی در تداوم عزت و اقتدار کشور ایفا کرده است، تصریح کرد: تبلور ارزش‏‌ها و معیارهاى دینى، مردمى‏‌بودن، ولایى‏‌بودن و شهادت‏‌طلبى از ویژگى و شاخصه‏‌هاى برجسته سپاه است.

علیمردانی افزود: کارنامه پرافتخار سپاه در عرصه‏‌هاى مختلف، امیدهاى فراوانى را در مسئولان نظام و همه دوستداران انقلاب در سراسر جهان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: سپاه باید با بهره‏‌گیرى از تدابیر مقام معظم رهبرى خود را آماده فداکارى در عرصه‏‌هاى انقلاب و نظام اسلامى کند و با شناخت فرصت‌ها و تهدیدهاى فراروى انقلاب و اشراف اطلاعاتى بر ظرفیت‏‌ها و آسیب‏‌هاى نظام در دهه چهارم انقلاب اسلامى و با پشتوانه و تجربه سه دهه گذشته، دستاوردهاى بزرگترى را به نظام جمهورى اسلامى و ملت‏‌هاى اسلامى هدیه کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی سپاه نهاد ارزشمندی است که در تاریخ انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای داشته و سخنانی که امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد عملکرد سپاه بیان فرموده‌اند مؤید اصالت و اهمیت این نهاد انقلابی است.

وی با اشاره به سخنانی از امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد سپاه گفت: امام راحل (ره) در مورد سپاه فرمودند که "سپاه نور چشم من است و چشم من نیز اشتباه نمی‌کند".

علیمردانی افزود: امام در سخنانی گرانبها فرمود "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" که این بیانات از امام(ره) نشان‌دهنده جایگاه و اهمیت سپاه است.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز در ارتباط با اهمیت سپاه و بسیج نیز بیانات ارزشمندی دارند و در جای فرموده‌اند که "سپاه ستونی از ستون‌های انقلاب است که اگر سایر ستون‌ها بلغزد انقلاب اسلامی به این ستون تکیه می‌کند".

 




:: برچسب‌ها: ولایت‌پذیری و شهادت‏‌طلبى از شاخصه‏‌هاى برجسته سپاه است ,



مطالب مرتبط با این پست
.